Snart slippes Norges blodigste skrekkfilm på DVD

[Skrevet av: Pål Frostad den 18.05.2012]
Snart slippes Norges kanskje blodigste film til nå på DVD fra Another World Entertainment.
[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

Den 30 mai slippes grøsseren The Thrill of a kill på DVD. Skrekkfilmen er laget på et mikrobudsjett på 30 000 norske kroner. Me til tros for dette ineholder den mengder med blod, gørr, tortur, kannibalisme og avsidesliggende hytter i skogen. Man sparer ikke akkurat på kruttet her og får også mer naken hud enn det om er vanlig i alle de store norske skrekkfilmene tilsammen. Det har tatt over seks å å ferdigstille filmen som ble spilt inn i de Trysilskogene. Dette er med andre or en svært ambisiøs amatørfilm som drar ting helt ut.

Filmen handler om Kimsy (Kirsten Jakobsen) som forlater hjemmet etter nok en krangel med mor (Toril Skansen). Turen går ut i naturen, der hun kan få roet nervene litt. På turen møter hun en hjelpsom fotograf. Lite aner hun at dette skal bli opptakten til den blodigste, sykeste og mest perverse dagen i hennes unge liv, da hun blir kastet inn i et blodig helvete, satt i regi av en utspekulert seriemorder.

For mange vil nok dette hørtes ganske forlokkende ut. Om det er noe for eg kan du se taileren og sjekke ut litt av hva dette egentlig går i.

Trailer:

Sjekk også ut filmens nettsider her: http://www.thrillofakill.com/index-eng.html

Om du synes dette så gøy ut å kan du kjøpe filmen her:
Kjøp filmen hos platekompaniet.no

Kilde: nordicfantasy.wordpress.com