Morten Harket og Aylar Lie som mann og kone

[Skrevet av: Pål Frostad den 09.09.2008]
I den kommende familiefilmen Yohan skal Morten Harket og Aylar Lie spille mann og kone.
[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

Det er i den kommende familiefilmen som har samme bakmenn som Kamilla Og Tyven-filmen at Morten og Aylar skal spille. Morten og Aylar har begge hver på sin kant blitt kåret til norges mest sexy mann og kvinne, så det er ikke helt ut av det blå at de kan spille mann og kone, til tross for aldersforskjellen. Alexander Rybak spiller deres sønn til tross for at han bare er to år yngre enn Aylar. Det er mye man kan fikse på det store lerretet.

Yohan er historien om en av mange barnevandrere på Sørlandet for over 100 år siden. Filmen er en Askeladden-fortelling om talentfulle Yohan på 10 år. Han bor på
en fattig heigård sammen med foreldre og fire søsken. Yohan blir tvunget ut på vandring til de rikere gårder øst på Sørlandet. Han blir gjeter og passer buskapen mot ulv og bjørn og truende mennesker. Filmen er tro mot historiske fakta om barnevandringene på Sørlandet på slutten av 1800-tallet.

20.09.2008 sier MayQueen: Ahm..."Morten og Aylar har begge hver på sin kant blitt kåret til norges mest sexy mann og kvinne, så det er ikke helt ut av det blå at de kan spille mann og kone, til tross for aldersforskjellen". Ahm...jeg synes at det er nettopp fordi de er sexy at de ikke passer til å spille foreldre. Aylar i familiefilm? tihi.^^