Filmanmeldelser 1988

Her finner du anmeldelser av filmer og TV-serier fra 1988. Du kan lett browse igjennom filmanmeldelsene fra 1988, enten alfabetisk eller de med best terningkast.

Siste omtaler fra 1988

Notice: Undefined index: reviewtypeid in /home/vds/dev/public_html/templates/omtaler_t.php on line 51

«Alien Nation»

«The Accused»

«The Last Temptation of Christ»

«Min stemor fra verdensrommet»

«Amerika for mine føtter»

«Hellbound - Hellraiser 2»

«S. O. S. Selskapsreisen 3»

«Grave of the Fireflies»

«Det Store Blå»

Mest leste omtaler fra 1988

«Sigurd Drakedreper»

«S. O. S. Selskapsreisen 3»

«Drømmen Om Narnia: Løven, Heksen og Klesskapet»

«Hellbound - Hellraiser 2»

«Det Store Blå»

«Mannen med den nakne pistol»

«Grave of the Fireflies»

«Tvillinger»

«Amerika for mine føtter»

«Halloween 4»