Pål Frostad

Eventuelt åpne filmlister

Se brukers åpne filmlister

Profiltekst

Jeg er database og informasjonsansvarlig på filmfront. Har du noe du vil endre av film eller aktørinformasjon så bare send meg en mail (Se om oss-siden for epostadresse). Tar også imot både ris og ros om siden med takk :)

Se også min egen filmblogg: Pål Ser film

Favorittsjangre

Er altetende innen film og liker og varierer så mye som mulig med hva jeg ser, men det jeg ofte liker best har en tendens til å være sci-fi-inspirert.

Medaljer og quizplasseringer

2015: ukenr. 21: Bronse
2015: ukenr. 20: Bronse
2015: ukenr. 18: Bronse
2015: ukenr. 17: Bronse

Pål Frostad har sist sett (3912 utgivelser sett totalt)

20.10.2013 sier Halim: Fin ny figur på Filmfront, Pål! All ære til deg og bror for jobben.
Sånn by the way; har lagt ut artikkelen, men bildet virker å være litt for avlangt.
Det er bare å endre det til rett format hvis du får tid. Også virker det som det er store mellomrom mellom linjene...veit ikke åssen jeg endrer til mindre mellomrom mellom avsnittene.
Kos deg og takk for hjelpen.
Halim :)
01.09.2013 sier Andreas Strømmen: Oi, oi. NÅ er det lenge siden jeg har vært innpå her, ja. Mange gode forandringer var det også, spesielt "min filmsamling". :D
20.08.2013 sier Pepito: Hei Det er hyggelig å se at jeg har fått en profil på filmfront min filmdebut i døden på Oslo S har ikke kommet med hvor jeg spiller "Stein" og fortsatt brukte kallenavnet mitt pepito på rollelisten. i Mellonas spilte jeg Gnerk en neanderthaler til høsten er jeg med i doktor proctors Prumpepulver og Lillyhammer sesong 2 og forvrøvrig var jeg også med i sesong 3 på "Helt Perfekt"
Vennlig Hilsen Porfirio Everardo Gutierrez