Switch, film fra 2007, Regi: Ole Martin Hafsmo

Action | Norsk | Spilletid: 90 minutter
Handling: Mikkel, 17 år, er den nye gutten i klassen. Han kommer fra Oslo med skateboardet under armen. Hans nye hjem er Voss, en liten bygd på vestlandet. Her er det snowboard som gjelder. For å bli godtatt må han opp i de snøfylte fjellene og øve. Når han blir forelsket i jenta til den regjerende snowboardmesteren og skolens tyrann, begynner en lang og farlig ferd mot den store ... Les hele

Karakter

(3,5 av 6 | 5,8 av 10 | 45 stemmer)

5497 plass av 8755 på filmlisten (37,21%). Gå til listen

Snowboard | Ungdom |

Omtaler / Anmeldelser

Priser

1 Amanda-nominasjoner Vis priser
  • 2008 Amanda Beste Barne- Og Ungdomsfilm/produksjon (nominert)
  • 2008 Kanonprisen Beste produsent (vunnet)

Regi

Filmcrew & annet

27.02.2008 sier chillpadde: switch eier ! :-D
27.02.2008 sier chillpadde: Jeg kan ikke akkurat si at Switch er verdens beste film, men alikevel er det en av mine favorittfilmer og mye av den grunnen er at det handler om Snowboarding. Jeg syntes også handling er helt grei :-D jeg har ikke så veldig bra filmsmak for å være ærlig. Jeg liker switch filmen jeg.
15.11.2007 sier missikick: For å være helt ærlig er ikke denne filmen så rå som skorpey skal ha det til. Det er en blank 3 hverken mer eller mindre.
Regi har ikke klart å bestemme seg for om det er en film for 7 åringer eller 14tisser. Let me put it to you this way: Hadde det ikke vært for Tommen (som "by the way" bare spilles av en av de aller største scandinaviske skuespillerene i vår tid - Peter Stormare ) er ikke det akkurat så mye igjen å hente. Brett kjøringen er realistisk og kul, men eg savner filmtriks for å heve det hele til et annet plan!!
05.11.2007 sier karma:

noen her forresten som har sett filmen og kjører brett selv?
30.10.2007 sier blcksbth: haha, var statist i denne filmen!
29.10.2007 sier missikick: Få med dere de sinnsykt fete I.N.I klærne i denne filmen ;) he he Me Like A Lot!!!

(3,5 av 6 / 5,8 av 10 - 45 stemmer)

• StudVest
  • Gamereactor.no