High School Musical, amerikansk tv-film fra 2006

Komedie, Drama, Musikal, Familie, Romantikk Spilletid: 98 minutter
Handling: Bli med på en intensiv, eksplosiv og fartsfylt livekonsert med hele gjengen fra den prisbelønnede suksessfilmen High School Musical! I en fullsatt arena med 50 000 fans byr Gabriella, Sharpay, Ryan, Chad og Taylor på et show som inneholder ALT. Alle hitene fra filmen, suverene dansenumre med heftig koreografi og et kult lysshow som slår det meste du har sett.

Karakter

Nøkkelord

Jentefilm | Ungdom |

Relaterte filmer

High School Musical 3: Senior Year (High School Musical 3) [2008] | High School Musical 2 [2007] |

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

03.11.2010 sier Kristine Oseth Gustavsen: Haha, har litt følelsen av at dette er en sånn type film jeg bare må se for å være med på alle parodier og internspøker som har oppstått rundt den. Og hvis det da faktisk ikke var så halvgæli heller, ser jeg den kanskje snart?
23.08.2009 sier Paladila: så kult den high school musical en musikk video om filmen oh jeg skulle ønsker meg at jeg hva i skuespill om high school musical jeg også forde jeg elske og synger og danse jeg også:)

(3,1 av 6 / 5,2 av 10 - 11 stemmer)

• filmsnakk.com

Land

Språk

Produksjonsselskap

Walt Disney Pictures, First Street Films, Salty Pictures Inc.

«Manchester by the Sea»

«The Autopsy of Jane Doe»

«Valkyrien»

«Collateral Beauty»

«Scenic Route»

«The House That Screamed»

«Bert - den siste oskulden»