James Bond - Quantum of Solace, engelsk (britisk) film fra 2008

Action, Thriller, Drama, Eventyr Spilletid: 105 minutter
Handling: Quantum of Solace fortsetter der det det actionspekkede eventyret med James Bond fra Casino Royale sluttet. Forrådt av Vesper, kvinnen han elsket, kjemper 007 iherdig for ikke å gjøre hans siste oppdrag personlig. Fast bestemt på å avdekke sannheten, kommer det fram under et avhør av Mr. White at organisasjonen som utpresset Vesper, er mye mer kompleks og farlig en no... Les hele

Karakter

(3,6 av 6 | 5,9 av 10 | 53 stemmer)

4272 plass av 6808 på filmlisten (37,25%). Gå til listen

07-11-2008 Kinopremiere

Nøkkelord

Agent | Biljakt | Spion |

Relaterte filmer | James Bond

James Bond: Spectre [2015] | James Bond - Skyfall (Skyfall) [2012] | James Bond - Casino Royale (Casino Royale) [2006] | James Bond - Die Another Day [2002] | James Bond - The World Is Not Enough [1999] | James Bond - Tomorrow Never Dies [1997] | James Bond - GoldenEye [1995] | James Bond - Med Rett Til Å Drepe (James Bond - Licence To Kill) [1989] | James Bond i Skuddlinjen (James Bond - The Living Daylights) [1987] | James Bond - Med døden i sikte (James Bond - A View To A Kill) [1985] | James Bond - Octopussy [1983] | Never Say Never Again [1983] | James Bond - Kun For Dine Øyne (James Bond - For Your Eyes Only) [1981] | James Bond - Moonraker [1979] | James Bond - Spionen Som Elsket Meg (James Bond - The Spy Who Loved Me) [1977] | James Bond - Mannen Med Den Gylne Pistol (James Bond - The Man With The Golden Gun) [1974] | James Bond - Å Leve og la dø (James Bond - Live And Let Die) [1973] | James Bond - Diamanter Varer Evig (James Bond - Diamonds Are Forever) [1971] | James Bond i Hemmelig Tjeneste (James Bond - On Her Majesty's Secret Service) [1969] | James Bond i Japan (James Bond - You Only Live Twice) [1967] | James Bond - Operasjon Tordensky (James Bond - Thunderball) [1965] | James Bond - Goldfinger [1964] | James Bond - From Russia With Love [1963] | James Bond - Dr. No [1962] |

Trailere | Filmklipp | Korte filmer

Trailer - 11.09.2008

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

13.07.2011 sier Grotlo94: Heilt enig med Isabeel og AsusX, ein elendig film. Rett og slett!
25.06.2011 sier Jacob: Enig med hver eneste linje. Casino Royale er mye mye bedre. Håper neste film vil komme opp på nivå med sistnevnte.
26.01.2010 sier AsusX: Sier meg enig med Isabeel her altså.
Filmen er en av de dårligste Bondfilmene, og deler plass med Die Another Day, som etter min mening ble en katastrofe. Historien i disse filmene går ikke etter Bondreglene, og det er vanskelig å vite hva som egentlig er historien.
Én stjerne.
24.03.2009 sier Isabeel94: Filmen er den dårligste av de.l At den kan kalles James Bond er rart :p
14.11.2008 sier Aylar Von Kuklinski: Har nylig sett filmen på kinoen i Oppdal og må bare si det som jeg syns. Dette er den beste Bond-filmen ever! Ingen over, ingen ved siden!

(3,6 av 6 / 5,9 av 10 - 53 stemmer)

• Ringerikes Blad
  • Gamereactor.no
  • StudVest

Land

England, USA

Språk

Produksjonsselskap

Columbia Pictures, United Artists, Metro-Goldwyn-Mayer (MGM), Danjaq, Eon Productions