Dragon Wars: D-War, sør-koreansk film fra 2007

Action, Drama, Fantasi Spilletid: 107 minutter
Handling: Amerika er under attakk! De kom uten forvarsel - en mektig fiende fra en annen tid, en annen dimensjon. I Los Angeles avgjøres verdens fremtid, når monster og mennesker møtes til et siste avgjørende slag. Men alt kommer an på en ensom kvinnes mot til å ta makten over sin skjebne - om ikke monstrene finner henne først.

Karakter

(1,6 av 6 | 2,7 av 10 | 21 stemmer)

7867 plass av 8079 på filmlisten (2,62%). Gå til listen

• Trauma-magazine.com

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

24.11.2009 sier Andreas Strømmen: Ja, jeg gjorde samme feilen som deg, Erling - kjøpte filmen i god tro at den var bra, men da jeg og noen venner var halvveis, så ble vi lei. Så resten av filmen bare for å se hvordan det endte til slutt.

D-War = Totalt skuff på tvskjermen.
16.07.2009 sier Pål Frostad: Jeg er så enig så enig. På traileren ser filmen intresant ut, så jeg tenkte at dette kom til å bli en grei opplevelse, men så feil kan en ta.
16.07.2009 sier Andreas Strømmen: En av de dårligste filmene jeg noen gang har sett. På omslaget ser den spennende ut (Ikke rart jeg lot meg lure, når jeg kjøpte den spontant) - og etter å ha sett filmen, så var det bare et eneste stort skuff.
02.10.2008 sier NURV: Ikke sett, men takket være deg Erling, ser det ut som du sparte meg for et par timer med lidelse foran TV'en!
22.09.2008 sier Pål Frostad: Verdens dårligste er den ikke da, for Meet the spartans er dårligere. Men er veldig enig at den er søppel fra ende til annen.
22.09.2008 sier Pål Frostad: Hehe, vi er så enig så enig denne filmen var en klar terningkast 1
22.09.2008 sier kjetil: Godt at du tenker på alle oss andre Erling :) Når du beskriver filmens innhold tenker jeg det er stor sannsynlighet for at jeg faktisk hadde dauet av å se denne filmen. Best å la være...

(1,6 av 6 / 2,7 av 10 - 21 stemmer)

• Trauma-magazine.com

Land