Meet the Spartans, amerikansk film fra 2008

Komedie, Parodi Spilletid: 84 minutter
Handling: Ingen er trygge i denne hysteriske komedien der det blir gjort narr av blant annet påmalte magemuskler, blonde arvinger, grønne troll, adopterende kjendiser, utflippede sangerinner og dansende pingviner. Meet the Spartans handler om den store lederen Leonidas som må samle Spartas mest velutrustede (i ordets rette forstand) menn for å stoppe Perserne fra å invadere han... Les hele

Karakter

(1,4 av 6 | 2,4 av 10 | 35 stemmer)

8072 plass av 8213 på filmlisten (1,72%). Gå til listen

Trailere | Filmklipp | Korte filmer

Trailer - 25.04.2008

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

25.06.2009 sier RoyaZ: Dritt.
25.06.2009 sier RoyaZ: Nesten alle de filmene dette mannskapet lager , er søppel. ganske enig med Pål sin omtale.
05.09.2008 sier Stormen: Hehehe... Bra omtale, jeg har også hørt at denne filmen er 100% søppel.
03.09.2008 sier frozzi: Jeg tror ikke du har sett filmen, Carl. Det er faktisk den dårligste filmen jeg har sett. Parodiene er altfor like, og det blir alltid annonsert hva parodien skal forestille...
21.05.2008 sier Jesper: Ah. Epic Movies mist like retarderte lillebror. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte over hvordan noen virkelig har klart å skrive en så dårlig komedie. Dårlige parodier og "morsomheter" som slår deg i ansiktet ene etter den andre med så korte intervaller at det rett og slett blir slitsomt å se på. Jeg angrer på at jeg har sløst vekk liten verdifull tid jeg heller kunne brukt på å gjøre ingenting.
26.04.2008 sier Pål Frostad: Som regel er det slik med parodifilmer, vrøvl fra ende til annen :)
26.04.2008 sier Carl: For å være ærlig virker Meet the Spartans som en god drittfilm. :-)

(1,4 av 6 / 2,4 av 10 - 35 stemmer)

• Moviemadness.blogg.no
  • StudVest