Hvaler, norsk tv-serie fra 2008

• 2010 Sesong S01

Premieredatoer i Norge

29.09.2008 TV-premiere

Handling

HVALER er historien om 29 år gamle Maria Blix, en ung og nyutdannet psykolog full av ambisjoner. Hun står midt oppi heftige karriereutfordringer når hun får beskjed om at faren er død. Som psykolog er Maria dyktig, en av de beste på sitt kull, men noe uerfaren i det virkelige livet. Hun er utålmodig... Les hele

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew

29.09.2010 sier Pål Frostad: Jeg liker også Hvaler, men denne anmeldelsen var litt kort. Hva med å skrive litt om hva serien handler om og slikt?
28.02.2009 sier Aylar Von Kuklinski: Denne serien er etter min mening en av de beste seriene som har gått på tv2. Gode skuespillere, bra handling og flott musikk i bakgrunnen. Samtidlig som serien har mye nyttig å lære til folket om psykisk helse. Det som trekker litt ned er at serien innimellom kan bli litt kjedelig. Så derfor en svak terningkast 5.
06.12.2008 sier Pål Frostad: Terje Brevik og Signy Sandsberg spiller Redar og Vera.
Oppdaterte nettopp dem over listen over hvem som spiller i Hvaler nå nettop.
05.12.2008 sier elidasta: Tove blir spilt av Maria Boch, ikke Maria Broch http://www.tv2underholdning.no/hvaler/article2245237.ece

Vet du hvem som spilte Reidar og Vera Tallaksen i ep 7?

(5 av 6 / 8,3 av 10 - 11 stemmer)

• 5 Filmfront

«Hobbiten: Femhærerslaget»

«Hobbiten: Femhærerslaget»

«The Purge: Anarchy»

«The Legend of Hercules»

«Guardians of the Galaxy»

«The Rover»

Filmfront.no © Filmfront AS 2014 Les mer om filmfront