Twilight - Evighetens kyss (Twilight), amerikansk film fra 2008

Karakter

Premieredatoer i Norge

09.01.2009 Kinopremiere

Handling

Bella Swan har alltid vært en smule annerledes, og har aldri brydd seg om å passe inn med de andre, trendy jentene på skolen. Når moren hennes gifter seg på nytt og sender Bella av sted for å bo hos faren i den regntunge lille byen Forks i Washington, har hun liten tro på at ting vil bli særlig anne... Les hele

Trailer - 08.09.2008

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew

29.12.2009 sier Pål Frostad: Jeg vet at jeg nok nå banner i kirken for de mangen fans av disse filmene, men jeg er veldig enig med deg at dette bare ble kliss og en svært lite velykket filmatisering.
23.07.2009 sier Pål Frostad: Jeg har også tro på at New Moon kommer til å bli bedre :)
23.07.2009 sier Fuglefenta: Det at det er mye tennåringskliss i denne filmen skulle bare mangle. Har man lest boka skjønner man at det er hele poenget. Man leser ikke Twilight fordi man syns det er så innmari tøft med slossing og sånn. Fint at de roa det ned og fikk med fansens favorittsener. Syns det var et godt forsøk på å gjøre boka om til film, selv jeg savner en del, og de har tatt seg en mange friheter. Tror New Moon blir enda bedre :D
02.07.2009 sier Aylar Von Kuklinski: Den beste romanen jeg har sett. Terningkast 5
21.03.2009 sier Isabeel94: det er nok det den gjør også (:
fordi jeg vet at fattern så den og han syntes ikke noe spesielt om den. :p
21.03.2009 sier Pål Frostad: Jeg tror at filmen passer mye bedre for tennåringer. Jeg prøvde å anmelde filmen litt med tanke på alle aldersgrupper og det er begrunnelsen for mine uttalelser.
Men jeg synes det er veldig flott at andre har sine meninger. Jo rikere mangfold jo bedre blir det :)
21.03.2009 sier Isabeel94: er desverre ikke enig med det derre gilmore girls greiene. nå er jo jeg en tenåring men fordi.. boka er veldig bra! og det syntes jeg filmen er også.
en av mine favoritter. hihi, den passer vel nok til jenter som føler seg annerledes fordi jeg er det! men flere av mine guttevenner(legger ikke ut navn) syntes filmen er ekstremt god og har sett den flere ganger. men så er det jo litt aldersforskjell på oss også da.
21.02.2009 sier RoyaZ: Fy faen azzzzzza

(3,6 av 6 / 6 av 10 - 42 stemmer)

• 5 Natt&Dag
  • 2 Cinemazone

Land

Språk

Filmselskap

Summit Entertainment, Maverick Films, Temple Hill Entertainment, Twilight Productions

Filmfront.no © Filmfront AS 2014 Les mer om filmfront