The Runaways, amerikansk film fra 2010

Karakter

Premieredatoer i Norge

30.04.2010 Kinopremiere

Handling

Filmen følger to venner, Joan Jett og Cherie Currie, på deres vei fra rebellsk tenåringsliv i California til stjernetilværelse i The Runaways - det legendariske bandet som ryddet vei for senere generasjoner jenteband. Joan og Cherie tas under vingene til manager Kim Fowley (Michael Shannon) som får ... Les hele

Omtaler

Filmcrew

12.01.2011 sier Kristine Oseth Gustavsen: Takk for det, og moro å høre at vi er helt enige :p
09.01.2011 sier Andreas Strømmen: Anmeldelsen din e helt prikk lik ettar den følelsen eg satt igjen med ettar å ha sett filmen. :p Og eg lestisje anmeldelsen din før nå. Bra anmeldelse, though :D
05.12.2010 sier Pål Frostad: Er veldig spent på å se Dakota Fanning som litt eldre enn bare en liten jente. Hun pleier jo å levere veldig stødig og det ser det ut som hun gjør i denne filmen også. Føler jeg har litt lyst til å se denne filmen etter det du har skrevet her, virker som en okei film å tilbringe litt tid forran.

(3,8 av 6 / 6,3 av 10 - 17 stemmer)

• 5 Natt&Dag
  • 4 Dagsavisen
  • 4 Side2
  • 4 NRK
  • 3 Dagbladet
  • 3 God Kveld Norge (TV2)
  • 3 Filmbyen
  • 3 P4