The Runaways, amerikansk film fra 2010

Karakter

Premieredatoer i Norge

30.04.2010 Kinopremiere

Handling

Filmen følger to venner, Joan Jett og Cherie Currie, på deres vei fra rebellsk tenåringsliv i California til stjernetilværelse i The Runaways - det legendariske bandet som ryddet vei for senere generasjoner jenteband. Joan og Cherie tas under vingene til manager Kim Fowley (Michael Shannon) som får ... Les hele

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew

12.01.2011 sier Kristine Oseth Gustavsen: Takk for det, og moro å høre at vi er helt enige :p
09.01.2011 sier Andreas Strømmen: Anmeldelsen din e helt prikk lik ettar den følelsen eg satt igjen med ettar å ha sett filmen. :p Og eg lestisje anmeldelsen din før nå. Bra anmeldelse, though :D
05.12.2010 sier Pål Frostad: Er veldig spent på å se Dakota Fanning som litt eldre enn bare en liten jente. Hun pleier jo å levere veldig stødig og det ser det ut som hun gjør i denne filmen også. Føler jeg har litt lyst til å se denne filmen etter det du har skrevet her, virker som en okei film å tilbringe litt tid forran.

(3,7 av 6 / 6,2 av 10 - 18 stemmer)

• 5 Natt&Dag
  • 4 Dagsavisen
  • 4 Side2
  • 4 NRK
  • 3 Dagbladet
  • 3 God Kveld Norge (TV2)
  • 3 Filmbyen

«Hobbiten: Femhærerslaget»

«Hobbiten: Femhærerslaget»

«The Purge: Anarchy»

«The Legend of Hercules»

«Guardians of the Galaxy»

«The Rover»

Filmfront.no © Filmfront AS 2014 Les mer om filmfront