Ute av drift!, norsk film fra 1992

Komedie Spilletid: 110 minutter
Handling: Reidar Willien er statsråd i Arbeiderpartiet. Han skal egentlig være på kveldsmøte i Stortinget, men har andre planer, stevnemøte med sekretær Verde i Fremskrittspartiet. De tar inn på en suite på Grand Hotel. Forviklingene begynner når de oppdager et lik som sitter fast i vinduet. Kilde: Wikipedia

Karakter

(4,1 av 6 | 6,8 av 10 | 11 stemmer)

• Filmhjerte.blogg.no

Premieredatoer i Norge

17-09-1992 Kinopremiere

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

19.08.2013 sier fropal: Her er filmen i okei kvalitet på Youtube: [url=http://www.youtube.com/watch?v=9bZ-ZKudFSE]http://www.youtube.com/watch?v=9bZ-ZKudFSE[/url]
18.08.2013 sier pasific: Hei.
Ønsker meg "ute av drift" på dvd. Er det mulig å få tak i den? Jeg syns denne filmen er helt herlig. Ungene mine har også fåt dilla på den. Det opptaket jeg har, er en gammel vhs som flimrer i deler av filmen. Begynner dessverre å bli ute av drift den også.
18.08.2013 sier Pål Frostad: Jeg så filmen på Youtube nettopp. Den var helt okei. Lo litt av den. Wesenlund er helt klart den morsomste i filmen.
23.06.2009 sier Ozzy91: Her får dere tak i Ute av drift på DVD! Kjøpte den der for noen dager siden.
17.06.2009 sier Pål Frostad: Den er kanskje å få tak i brukt på VHS, men har ikke sett den noen steder ennå. Den er ikke utgitt på DVD. Jeg har litt dilla på norske filmer så kommer til å se om de har den på biblioteket selv om jeg tviler på det.
16.06.2009 sier Jesusfreak: Finnes denne å få tak i i dag på vhs eller dvd? Noen som vet?

Mvh.

(4,1 av 6 / 6,8 av 10 - 11 stemmer)

• Filmhjerte.blogg.no

Land