Jungelboken (The Jungle Book), amerikansk film fra 2016

Eventyr, Drama, Fantasi Spilletid: 105 minutter Aldersgrense: 9 år
Handling: Eventyret handler om Mowgli (Neel Sethi), en ung gutt som er oppfostret av en ulvefamilie, men som ikke lenger føler seg velkommen i jungelen når den fryktsomme tigeren Shere Khan (Idris Elba), som bærer arr fra Menneskene, sverger å eliminere det han ser som en trussel. Tvunget til å forlate det eneste hjemmet han noen gang har kjent, må Mowgli legge ut på en fengslende... Les hele

Karakter

Ape | Bjørn | Bok | Jungel | Nyinnspilling |

Trailer - 07.02.2016

Omtaler / Anmeldelser

Filmcrew & annet

28.04.2016 sier Tore Andre Øyås: Kommentar på Tore Andre Øyås sin omtale 'Filmteknisk hakeslepp og underholdningsmessig mesterlig!': Så bra du likte den! :D Jeg vil se den igjen kjenner jeg! :)
26.04.2016 sier Jacob: Kommentar på Tore Andre Øyås sin omtale 'Filmteknisk hakeslepp og underholdningsmessig mesterlig!': Måtte nesten se denne etter at du trillet sekser på terningen. Fantastisk fin film. CGI på sitt beste, men likevel menneskeligheten til Mowgli (topp spilt av han unge) som gjør at dette blir en varm og fin film. Bra tempo og likte at avslutningen ikke var over the top eller alt for lang. Bra tips! :)
14.04.2016 sier Tore Andre Øyås: Kommentar på Tore Andre Øyås sin omtale 'Filmteknisk hakeslepp og underholdningsmessig mesterlig!': Hehe, så bra! Morsomt å høre på dere! :D
14.04.2016 sier Ken Ove Pettersen: Kommentar på Tore Andre Øyås sin omtale 'Filmteknisk hakeslepp og underholdningsmessig mesterlig!': OIOi, 6er faktisk. Vi har slutten med 6 terningsystemet og gått over til 10er systemet.
Sjekk vår anmeldelse

(4,8 av 6 / 8 av 10 - 45 stemmer)

• Adam Filmer
  • Moviepie.com

Land

Språk

«Manchester by the Sea»

«The Autopsy of Jane Doe»

«Valkyrien»

«Collateral Beauty»

«Scenic Route»

«The House That Screamed»

«Bert - den siste oskulden»