Personvern og cookies

Filmfront.no er ansvarlige for dine data. Vi bruker coockies for å logge inn og innhente samtykke.

Vi bruker tredjeparts Cookies for:
- Høre podcast med Spotify
- Streamingwidget til Justwatch for å vise om hvilke streamingplatformer en film er tilgjengelig på.

En liten stemningsrapport fra Den Norske Filmfestivalen

[Skrevet av: Pål Frostad den 17.08.2015]

Filmfronts egen Cato ML Ekrene har vært på 'Den Norske Filmfestivalen' i Haugesund et par dager nå. Han har fått med seg mye allerede og kommer med noen små intrykk fra det han har opplevd på festivalen så langt.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

Bildet viser Kristoffer joner sammen med anmelder Cato ML Ekrene.

Prins Haakon Magnus av Norge av Norge åpnet filmfestivalen. Han var også til stede på noen av filmvisningene. Han var meget fornøyd med filmen Bølgen. Han var stolt på alle måter at norsk filmbransje kunne lage en slik fantastisk film. Han anbefaler alle å se den. Dette blir Norges stolthet uttalte han.

Cato ML Ekrene var overbegeistret over Bølgen og trillet en sekser på terningen. Les hans filmanmeldelse under:
Bølgen - Et 'must' for alle å se.

En annen film som også Ekren likte var Kari Anne Moes nye dokumentarfilm: Pøbler. Han mener at Pøbler er en fantastisk film på alle måter. Les mer om det i hans filmanmeldelse under:
Pøbler - Treffer deg midt i leveren.

Det er alt Cato ML Ekrene får liret av seg før han skal inn på nok en filmvisning i Haugesund. Om du vil lese mer om alle filmene han opplever kan du følge med på siden under:
Anmeldelser fra Den norske filmfestivalen.

Filmfront.no © Filmfront AS 2023 Les mer om filmfront

Filmfronts personvernerklæring og informasjonskapselbruk