Episode 131: Prosjekt Z

[Skrevet av: Pål Frostad den 17.03.2021]

Horror, Sci-fi og Trashpodcasten Attack of the Killer Kast har kommet med ny episode om Projekt Z.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

En gruppe filmstudenter drar til et nedlagt motell for å spille inn zombie-filmen «Når de døde våkner». Men når en meteoritt slår ned like ved, så blir film litt for nært virkeligheten.

Prosjekt Z er en zombie-komedie regissert av Henrik Martin Dahlsbakken. Filmen er en såkalt «Found Footage»-film og vi får historien fortalt gjennom opptak fra alt fra 35mm filmkamera til mobilvideo og videochat. Arthur Berning, Iben Akerlie og Dennis Storhøi spiller karikerte versjoner av seg selv. I andre roller finner vi blant annet Eili Harboe, Jonis Josef, Vebjørn Enger og Regina Tucker.

Sett deg godt til rette i godstolen og jekk opp volumet på podcastapparatet ditt og hør hva vi synes om Prosjekt Z. Vi holder det relativt spoiler-fritt? Ja, vi tror det. I tillegg kan vi friste med intervjuer med Henrik Martin Dahlsbakken, Iben Akerlie og Dennis Storhøi.

Med: Chris, Kurt og Jørgen

[ NB: Du kan også lytte til podcasten, Attack of the Kiler Kast, i Itunes eller Spotify ]

Lytt til episoden:
Last ned episoden (Høyreklikk og velg "lagre som")