Episode 143: Barb Wire

[Skrevet av: Pål Frostad den 26.11.2021]

Horror, Sci-fi og Trashpodcasten Attack of the Killer Kast har kommet med ny episode om Barb Wire.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

Pamela Anderson katapulterte flere av oss inn i puberteten ved å løpe i sakte film på Santa Monica Beach i TV-serien Baywatch på 90-tallet. Vi i redaksjonen var nok ikke alene om å ha tapetsert veggene med plakater av den blonde sexbomba med nordiske aner. Pamela hadde gjort stor suksess på TV og i 1996 var tiden kommet for å ta steget over til spillefilm. Fra den lille skjermen til det store sølvlerretet. Barb Wire, en dystopisk fremtidsvisjon med action, humor og nakenhet skulle kickstarte filmkarrieren til Pamela.

Men sånn ble det ikke. Filmen ble slaktet av kritikere og publikum og ble nominert til hele seks Razzies. Men er virkelig Barb Wire så dårlig? Sett deg godt til rette i godstolen og la oss fortelle deg om Barb Wire er en kult-kalkun eller en kult-hit!

Med: Kurt og Chris

[ NB: Du kan også lytte til podcasten, Attack of the Kiler Kast, i Itunes eller Spotify ]

Lytt til episoden:
Last ned episoden (Høyreklikk og velg "lagre som")