Episode 153: Timecop

[Skrevet av: Pål Frostad den 28.05.2022]

Horror, Sci-fi og Trashpodcasten Attack of the Killer Kast har kommet med ny episode om Timecop.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

I den dystopiske fremtid (2004) så er tidsreiser oppfunnet. TEC er et statlig organ som har som oppgave å passe på at tidsreiser ikke blir misbrukt til å forandre fremtiden for egen vinning. For Max Walker blir det en kamp for eksistensen når han må stoppe en korrupt politiker fra å forandre fortiden slik at han kontrollerer fremtiden.

Timecop er en sci-fi action-film med actionfilmlegenden Jean-Claude Van Damme fra 1994 og er på andreplass av hans mest innbringende filmer. Men er denne filmen verdt å bruke tiden på? Akkurat det kan vi gi deg svaret på!

Alt du trenger å gjøre er å slenge deg ned i godstolen, finne frem noe godt å drikke/spise og trykke på Play!

Med: Kurt, Chris og Jørgen

[ NB: Du kan også lytte til podcasten, Attack of the Kiler Kast, i Itunes eller Spotify ]

Lytt til episoden:
Last ned episoden (Høyreklikk og velg "lagre som")