Fredag Den 13 Del 7 (Friday the 13th Part 7 - The New Blood), film fra 1988, Regi: John Carl Buechler

Grøsser | Amerikansk | Spilletid: 90 minutter | Aldersgrense: 18 år
Handling: Helt siden den sinnsyke morderen Jason Voorhees ble lenket fast til bunnen av Crystal-sjøen, har den nærliggende sommerleiren fått være i fred, uten så mye som et eneste mord. Men en av årets glade leirdeltakere har brakt med seg en dødelig hemmelighet. Tina Shepherd kan se inn i fremtiden og få ting til å sveve. Legen hennes vet akkurat hvor farlig telekinese kan være, ... Les hele

Karakter

(3,2 av 6 | 5,3 av 10 | 18 stemmer)

7550 plass av 10016 på filmlisten (24,62%). Gå til listen

Omtaler / Anmeldelser

Nøkkelord

Drap |Mord |Seriemorder |Slasher |

Relaterte filmer | Friday the 13

Friday the 13th [2009] | Freddy Vs Jason (Freddy Vs. Jason) [2003] | Jason X [2001] | Fredag den 13. - Marerittet fortsetter (Jason Goes to Hell - The Final Friday) [1993] | Fredag Den 13 Del 8 (Friday the 13th Part 8 - Jason Takes Manhattan) [1989] | Fredag Den 13 Del 6 (Friday the 13th Part 6 - Jason Lives) [1986] | Fredag Den 13 Del 5 - En Ny Begynnelse (Friday the 13th - A New Beginning) [1985] | Fredag Den 13 Del 4 (Friday the 13th - The Final Chapter) [1984] | Fredag Den 13 Del 3 (Friday the 13th Part 3 - 3D) [1982] | Fredag Den 13 Del 2 (Friday the 13th Part 2) [1981] | Fredag Den 13 (Friday the 13th) [1980] |

Regi

Filmcrew & annet

30.08.2011 sier Grotlo94: Gleder meg til dei 3 neste anmeldelsene dine, (om du gjør alle) neste blir vel når Jason er i New York, og neste etter det er at han går til helvete og siste når han er i rommet! x) Er takknemlig at det ikkje er eg som ser igjennom disse filmene, men det er gøy å lese om de! :P

(3,2 av 6 / 5,3 av 10 - 18 stemmer)

Sist oppdatert: 2021-04-22
  • Fredag Den 13 Del 7