Fredag den 13. - Marerittet fortsetter (Jason Goes to Hell - The Final Friday), film fra 1993, Regi: Adam Marcus

Action, Grøsser | Amerikansk | Spilletid: 89 minutter | Aldersgrense: 18 år

Karakter

(2,2 av 6 | 3,6 av 10 | 25 stemmer)

9375 plass av 9983 på filmlisten (6,09%). Gå til listen

• Reelviews.net
  • Antagony & Ecstasy
  • Andre filmdatabaser:
  • IMDB (4,3)
  • Rotten Tomatoes - publikum (2,5)
  • Rotten Tomatoes (2,4)
  • Tips om manglende kritikk:

Anmeldelselink Karakter Skala
    | |

Omtaler / Anmeldelser

Andre titler

Friday the 13th Part 9 - The Dark Heart of Jason Voorhees [Engelsk], Fredag Den 13 Del 9 [Norsk]

Nøkkelord

Drap |Mord |Seriemorder |Slasher |

Relaterte filmer | Friday the 13

Friday the 13th [2009] | Freddy Vs Jason (Freddy Vs. Jason) [2003] | Jason X [2001] | Fredag Den 13 Del 8 (Friday the 13th Part 8 - Jason Takes Manhattan) [1989] | Fredag Den 13 Del 7 (Friday the 13th Part 7 - The New Blood) [1988] | Fredag Den 13 Del 6 (Friday the 13th Part 6 - Jason Lives) [1986] | Fredag Den 13 Del 5 - En Ny Begynnelse (Friday the 13th - A New Beginning) [1985] | Fredag Den 13 Del 4 (Friday the 13th - The Final Chapter) [1984] | Fredag Den 13 Del 3 (Friday the 13th Part 3 - 3D) [1982] | Fredag Den 13 Del 2 (Friday the 13th Part 2) [1981] | Fredag Den 13 (Friday the 13th) [1980] |

Regi

Filmcrew & annet

01.09.2011 sier Pål Frostad: Jeg begynner å gå litt lei av de elendige manusene som jeg her opplever her. Jeg håper jo innerst inne at jeg for hver ny film skal bli overrasket, men det har ikke skjedd til nå annet enn den første filmen som er ganske så kul. I tillegg så hadde det også vært litt kult om det var litt spennende eller skremmende slik at pulsen økte litt når man så dette og ikke holder på å sovne som det har vært i de siste filmene ;). Jason filmene er vel litt latterlige til tider, men mest kjedelig igrunnen.
01.09.2011 sier Tore Andre Øyås: Synes det virker som du begynner å bli lei disse filmene jeg
Pål, hehe! Jeg forstår deg så godt! Har nettopp sett 'Slumber Party Massacre' fra 1984 og må si jeg fikk meg en real latter mange steder. Det er så dårlig at det blir morsomt! Bare MÅTTE skrive en artikkel rundt 80-talls skrekkfilm/slashere etter å ha sett denne! Virker som de fleste av Jason-filmene også kunne blitt med i denne gjengen av latterlig dårlige filmer... ;)

(2,2 av 6 / 3,6 av 10 - 25 stemmer)

Sist oppdatert: 2021-04-22
  • Reelviews.net
  • Antagony & Ecstasy
  • Andre filmdatabaser:
  • IMDB (4,3)
  • Rotten Tomatoes - publikum (2,5)
  • Rotten Tomatoes (2,4)

Tips om manglende kritikk: