Taken, tv-serie fra 2002

Drama, Sci-Fi | Amerikansk
Handling: En episk fortelling som vever sammen fascinerende historier om utenomjordisk bortføring slik de oppleves av tre familier gjennom fire generasjoner. Taken er en gjennombruddsserie, en TV-historisk suksess uten motstykke. Et spektakulært drama som starter i 1940-årene i luften over Tyskland, tar oss med gjennom Vietnam-krigen og inne i det nye årtusenet. Vi får stite bekje... Les hele

Karakter

(4,7 av 6 | 7,9 av 10 | 15 stemmer)

240 plass av 1263 på TV-serielisten (81,08%)

Sist oppdatert: 2010-01-04

16-06-2004 DVD/Blu-Ray

Omtaler / Anmeldelser

Regi

Filmcrew & annet

08.07.2010 sier Jacob: Dette hørtes veldig interessant ut! Har en en del serier jeg skal få sett og denne er nå på listen!
    29.09.2008 sier dreamrocker: Vel det har seg sånn at 13 timers TV og handlingen som skjer gjennom serien blir umulig å få kortfattet på papiret. Så det jeg mener er viktigst er at de tre familiene blir fulgt igjennom livet på godt og ondt og at det er aliens som blander seg veldig inn på mange måter. Det er og en serie som gir meg en bra grunn til å tenke på hvordan jeg takler mye rart som kan skje, men det blir rett og slett for mye å begynne og forklare. Dette er ikke Hotel Cesar eller hva det nå heter, den på TV2 vet du. 10 episoder med menneskelighet og iblandet masse overnaturlige ting fra 1940 og fram til nesten i dag.

Beklager men jeg kan bare si, vær så snil og se den. Den er topp:-)
    28.09.2008 sier cuegirl: Du skriver sinnsykt mye om at serien er bra. Men ingenting om noe som sier meg hvorfor egentlig.. Så.. hvorfor er denne serien så bra? : )

(4,7 av 6 / 7,9 av 10 - 15 stemmer)

Sist oppdatert: 2010-01-04
  • Taken