Shrek 4 - Lykkelig alle sine dager (Shrek Forever After), film fra 2010, Regi: Mike Mitchell

Animasjon, Eventyr, Komedie, Familie, Fantasi | Amerikansk | Spilletid: 93 minutter
Handling: Etter å ha bekjempet en ond drage og reddet en vakker prinsesse og hennes familie sitt kongedømme, hva mer kan ett troll gjøre?

Karakter

(3,8 av 6 | 6,4 av 10 | 35 stemmer)

4560 plass av 9379 på filmlisten (51,39%). Gå til listen

• Tips om manglende kritikk:

Anmeldelselink Karkater Skala
    | |

Andre titler

Shrek Den Lykkelige [Dansk], Shrek goes Fourth [Engelsk], Shrek - Lykkelig alle sine dager [Norsk], Shrek - nu och för alltid [Svensk]

Kanaler (TV / Streaming)

Dataanimasjon |Midtlivskrise |Oppfølger |Parodi |

Omtaler / Anmeldelser

Regi

Filmcrew & annet

06.07.2010 sier Kristine Oseth Gustavsen: Nå blei jeg letta her. Var redd dette skulle bli dritdårlig, i og med at franchiser i mange tilfeller mister mer og mer av det opprinnelige kruttet etter hvert som filmene kommer. Nå likte jeg jo for så vidt både nummer to og tre i Shrek-sagaen tålelig godt, så sånn sett var det kanskje ikke såååå rart at film nummer fire også går an. Veit ikke om jeg gidder å bruke penger på å se den på kino, men kommer sikkert til å skaffe den på DVD når den kommer ut.
05.07.2010 sier Jacob: Nevnte det ikke i omtalen, men det er to scener i filmen som minner meg veldig om to scener i den siste Star Wars filmen (film nr 6, altså Retun of the Jedi). Kanskje dere også legger merke til det når dere ser filmen. Kan vente til etter dere har sett den også kan jeg skrive hva det var jeg tenkte på. =)
05.07.2010 sier Pål Frostad: God omtale, og dette hørtes slett ikke så ille ut. Jeg likte godt den første filmen og synes den andre filmen også var underholdene. Det gikk litt ned i film nr tre for min del, og jeg kommer nok til å se denne fjerde filmen også. Det er kult med Shrek og alle disse populærkulturelle referansene, man føler da at man har litt igjen for å ha sett mye film.
05.07.2010 sier Tore Andre Øyås: Høres ut som et verdig farvel med Shrek dette! Har alltid likt humoren og referransene til det populærkulturelle i disse filmene. Gleder meg til denne!

(3,8 av 6 / 6,4 av 10 - 35 stemmer)

Sist oppdatert: 2015-06-19
  • Shrek 4 - Lykkelig alle sine dager