Saw 6 (Saw VI), film fra 2009, Regi: Kevin Greutert

Grøsser, Mysterie, Thriller, Kriminal | Amerikansk | Spilletid: 91 minutter

Nøkkelord

Drap |Mord |Mysterium |Oppfølger |Psykologisk thriller |Seriemorder |

Handling:

Etter at FBI-agenten Peter Strahm var nær ved å avsløre omstendighetene rundt seriemorderen Jigsaw, ble han offer for død i de utspekulerte dødsfellene typisk for seriemorderen. Politietterforsker Hoffman tok nemlig over det djevelske spillet til Jigsaw, og har laget fæle planer for en hensynsløs kundebehandler i et forsik... Les hele

Karakter

Filmfrontrating: (2,4 av 6 | 4 av 10 | 18 stemmer)
Kritikere: (2,1 av 6 | 3,5 av 10 | )
Brukere: (2,8 av 6 | 4,6 av 10 | )

9601 plass av 10492 på filmlisten (8,49%). Gå til listen

Sist oppdatert: 2019-06-05
  • Saw 6
  • Sørensen Exploitation Cinema
  • Tips om manglende kritikk:

Anmeldelselink Karakter Skala
    | |

Se om film er på streaming:

Powered by JustWatch

Omtaler / Anmeldelser

Premieredatoer i Norge

06-11-2009 Kinopremiere

Relaterte filmer | Saw

Spiral: From the Legacy of Saw [2021] | Jigsaw [2017] | Saw 7 - 3D (SAW 3D: The Final Chapter) [2010] | Saw 5 (Saw V) [2008] | Saw 4 (Saw IV) [2007] | Saw 3 [2006] | Saw 2 [2005] | Saw [2004] |

Trailere | Filmklipp | Korte filmer

Trailer - 05.11.2009

Regi

Filmcrew & annet

07.10.2011 sier Grotlo94: Ikkje så gale som eg hadde trudd, holder deg ved utkanten av stolen heile tiden! Skal se den siste i morgen! :)
11.12.2009 sier Aylar Von Kuklinski: Nå har jeg nettopp sett den gratis på nettet hele 2 måneder før mann kan få kjøpt den i butikkene, og det finnes så mye bra å si om den filmen. Men kort fortalt: DETTE ER DEN BESTE SPLATTER-FILMEN I HISTORIEN! :)

Sterk terningkast 6.
De som ikke liker denne må være temmelig skrudd! :)
26.03.2009 sier mortenmm: Storli, hvordan går det an å like slikt søppel? Første saw filmen var bra, det var noe nytt og spennende, men de 5(!!) andre går bare en vei, og de siste er ikke verdt dvdene de brennes på en gang! Få slutt på denne evige piningen og slutt med oppfølgere!
24.03.2009 sier Innaktiv_bruker_100: Kan bli morsomt å se den filmen der ja. Håper den blir litt bedre enn den siste :p
22.03.2009 sier Aylar Von Kuklinski: Gleder meg masse til denne kommer på dvd om et år! Da skal jeg banne på at jeg skal være rask med å se den! Elsker Saw!
(2,4 av 6 / 4 av 10 - 18 stemmer)

Sist oppdatert: 2019-06-05
  • Saw 6