Notice: session_start(): ps_files_cleanup_dir: opendir(/var/lib/php5) failed: Permission denied (13) in /home/vds/dev/public_html/config.php on line 2 Disaster Movie

Disaster Movie, film fra 2008, Regi: Jason Friedberg, Aaron Seltzer

Komedie, Katastrofefilm | Amerikansk | Spilletid: 88 minutter | Aldersgrense: 11 år
Handling: DISASTER MOVIE fortsetter den komiske nedturen til din yndlingsgruppe med latterlig attraktive 20-åringer. En skjebnesvanger natt prøver de å komme seg i trygghet mens enhver kjent naturkatastrofe, faktisk alle mulige katastrofer som asteroider, tornadoer og jordskjelv, knuser byen og deres vei. Med hysteriske utfall prøver de å løse en rekke mysterier for å få en slutt ... Les hele

Karakter

(1,2 av 6 | 2 av 10 | 26 stemmer)

9973 plass av 10016 på filmlisten (0,43%). Gå til listen

Sist oppdatert: 2020-07-12
  • Disaster Movie
  • Eyeforfilm.co.uk
  • Filmcritic.com
  • Radio Times
  • I Hate Everything (Youtube)
  • Andre filmdatabaser:
  • IMDB (1,9)
  • Rotten Tomatoes - publikum (1,9)
  • Rotten Tomatoes (0,1)
  • Tips om manglende kritikk:

Anmeldelselink Karakter Skala
    | |

Omtaler / Anmeldelser

Andre titler

Meet the Spartans 2: The Story of McLover & The Kingdom of the Crystal Beer Can [Engelsk], Meet the Spartans 2 [Engelsk], Goodie Two Shoes [Engelsk]

Nøkkelord

Parodi |

Regi

Filmcrew & annet

25.06.2009 sier RoyaZ: Typisk "ikke" bra film. Ganske mye rot her, men skal ikke la deg lure av Tittelen.
10.05.2009 sier Aylar Von Kuklinski: Kjempemorsom komedie. Jeg gir den en 5er :) Grunnen til at det ikke ble en 6er er en at jeg ble skuffet over at prinsessen i filmen var transvestitt. Det ødela litt ;) Hehe...

(1,2 av 6 / 2 av 10 - 26 stemmer)

Sist oppdatert: 2020-07-12
  • Disaster Movie
  • Eyeforfilm.co.uk
  • Filmcritic.com
  • Radio Times
  • I Hate Everything (Youtube)
  • Andre filmdatabaser:
  • IMDB (1,9)
  • Rotten Tomatoes - publikum (1,9)
  • Rotten Tomatoes (0,1)

Tips om manglende kritikk: