JCVD, film fra 2008, Regi: Mabrouk El Mechri

Kriminal, Drama | Belgisk | Spilletid: 98 minutter
Handling: Jean-Claude spiller seg selv i filmen som sies å være hans beste! Steven Seagal har endelig klipt av seg hestehalen og tar drømmerollen rett foran øynene på Van Damme. Den forhenværende actionhelten vender tilbake til Brüssel for å slikke sine sår og fremskaffe penger til en sak om foreldreretten til sin datter. Plutselig befinner han seg ufrivillig i rampelyset, når han... Les hele

Karakter

(4,4 av 6 | 7,3 av 10 | 24 stemmer)

2769 plass av 9929 på filmlisten (72,12%). Gå til listen

| |

Omtaler / Anmeldelser

Regi

Filmcrew & annet

28.02.2010 sier Pål Frostad: Jeg er enig i at det i det store og det hele ikke var alt for mye som skjedde i filmen og at det da kan føles litt platt. Men jeg likte veldig godt måten det ble vinklet på og den artige synsvinkelfortellingen. Jeg likte også at man fokuserte litt på dramaet i filmen også, og der viste Van Damme en ny side som jeg likte litt.
28.02.2010 sier Andreas Strømmen: Jeg som er stor fan av van Damme, ble faktisk litt skuffet over denne filmen - ikke fordi den ikke hadde de samme actionscenene som før, men rett og slett for hele greia var for platt.
18.08.2009 sier Andreas Strømmen: Ikke akkurat en av de beste filmene til Jean-Claude, men grei nok.

(4,4 av 6 / 7,3 av 10 - 24 stemmer)

Sist oppdatert: 2015-10-26
  • JCVD