Veronica Mars, film fra 2014, Regi: Rob Thomas

Komedie, Kriminal, Drama | Amerikansk | Spilletid: 107 minutter
Handling: På kvelden hvor hun skal uteksamineres fra jusstudiet, legger Veronica Mars Neptune og sine dager som amatørdetektiv bak seg. Mens hun går på intervju hos advokatfirmaer i New York, får Veronica Mars en telefon fra sin ekskjæreste, Logan, som har blitt anklaget for mord. Veronica drar tilbake til Neptune for å hjelpe Logan med å finne en advokat, men når omstendighetene ... Les hele

Karakter

(3,9 av 6 | 6,5 av 10 | 25 stemmer)

4517 plass av 9828 på filmlisten (54,05%). Gå til listen

Omtaler / Anmeldelser

Trailere | Filmklipp | Korte filmer

Trailer - 03.01.2014

Regi

19.03.2014 sier Stian Buhagen: Jeg er stor fan av serien og er egentlig ganske skuffet over filmen. Den er bra, ikke missforstå meg. Men i henhold til serien blir den altfor formularisk, og veldig lite var overraskende. Serien var alltid veldig flink til å overraske og komme med godbiter utover sesongene. Problemet med filmen er at den prøver å ape for mye etter serien; den er altfor fanservice preget. Jeg som er fan av den burde jo like det eller no? Vel, det er jo kult at vi får se alle karakterene som var med, men det kunne godt kuttet det ned og gjort filmen mer tight. Synes også forholdet mellom Logan og Veronica var for opplagt. Vi visste de ville ende opp til slutt. Veronica Mars var heller ikke like snappy og kul som i serien. Jeg vet ikke, jeg satt igjen med blandede følelser. Lurer på om jeg skal sette meg ned å skrive en anmeldelse selv for å få mine poeng bedre på plass. Skuffet fan, men det var veldig kjekt å se alle igjen. :)

(3,9 av 6 / 6,5 av 10 - 25 stemmer)

Sist oppdatert: 2015-07-21
  • Veronica Mars