Hos Martin, tv-serie fra 2004

Komedie | Norsk | Spilletid: 23 minutter

Handling: Martin (Sven Nordin) er en nyskilt kafeeier som drømmer om en stabilt forhold. Martins beste venn Lars (Nils Vogt), er skuespiller og medeier i kafeen. Martin og Lars har utviklet et sterkt avhengigforhold til hverandre. Nora (Hege Schøyen) er nyinnflyttet nabo. Hun er en flørt, men hevder hun bare vil være gode venner med gutta. [ Hentet fra en Filmfrontanmeldelse ]

Karakter

Filmfrontrating: (3,6 av 6 | 5,9 av 10 | 20 stemmer)
Brukere: (3,7 av 6 | 6,1 av 10 | )
Filmdatabaser: (3 av 6 | 5 av 10 | )

1314 plass av 1842 på TV-serielisten (28,66%)

Sist oppdatert:
  • Andre filmdatabaser:
  • Tips om manglende kritikk:

Anmeldelselink Karakter Skala
    | |

Se om tv-serie er på streaming:

Powered by JustWatch

Kanaler (TV / Streaming)

TV2

Hierarki

2004 Hos Martin (Tv-serie)

Trailere | Filmklipp | Korte filmer

Trailer - 04.07.2008

Regi

• Regissør
  • Filmcrew & annet

10.05.2009 sier Beckerjr: den er så morsom jeg har hele serien på dvd har både hele Mot i brøstet serien og Karl & Co serien hjemme:D
    10.05.2009 sier RoyaZ: Bra og morsom serie. Svein-Harry Hauge er god til å spille nordlending.
    14.03.2009 sier Beckerjr: Denne så jeg på DVD igår jeg så Stian han er så morsom og så den episoden da han tok med seg kaninen på kafeen :) morsom da men kaninen var jo søt da..
(3,6 av 6 / 5,9 av 10 - 20 stemmer)

Sist oppdatert:
  • Andre filmdatabaser: