Den Uendelige Historien (The Neverending Story), film fra 1984, Regi: Wolfgang Petersen

Fantasi, Eventyr, Familie | Amerikansk | Spilletid: 94 minutter | Aldersgrense: 7 år
Handling: Da unge Bastian låner en mystisk bok, drømmer han ikke om at den vil ta ham med inn i en fantastisk fantasiverden av sneglekappløp, hangglider-flaggermus, flygende drager, skøyeraktige alver, en barneaktig keiserinne, den modige krigeren Atreyu og det vandrende steinbruddet Rock Biter.

Karakter

(4,8 av 6 | 7,9 av 10 | 21 stemmer)

1224 plass av 9825 på filmlisten (87,55%). Gå til listen

Die Unendliche Geschichte [Tysk]

Nøkkelord

Ulv |

Relaterte filmer | Neverending Story

The NeverEnding Story 3 [1994] | Den Uendelige Historien 2 (Neverending Story 2 - The Next Chapter) [1990] |

Regi

Filmcrew & annet

25.04.2010 sier Andreas Strømmen: Husker jeg så denne filmen for ganske så lenge siden - likte den med en gang.
25.04.2010 sier Pål Frostad: Denne har jeg jeg og alltid likt. En veldig gøy film.
25.04.2010 sier Karoline: En av de filmene jeg har elsket siden jeg var fem år, nydelig og flott og jeg tror jeg må se den igjen snart selv om jeg ikke syns den er så magisk som da jeg var yngre lenger.

(4,8 av 6 / 7,9 av 10 - 21 stemmer)

Sist oppdatert: 2015-07-25
  • Den Uendelige Historien